Pagina's

zondag 18 augustus 2013

002.

 

Voor alle Gleeks onder ons heb ik dit keer een Glee Nail Art ontworpen. Glee is een Amerikaanse serie, waarin een groep jongeren een showkoor beginnen op hun school. Zelf ben ik een groot fan van Glee en dan in het bijzonder van Lea Michele, de actrice die Rachel speelt. Haar stem vind ik echt fantastisch en ze acteert ook nog eens super goed. De andere acteurs doen niet voor haar onder hoor, maar ik heb gewoon een extra groot zwak voor Lea. :) Dit ontwerp is een soort van "ode" aan Glee. Aan het al bestaande ontwerp met de muzieknootjes als een soort van French Manicure heb ik een accentnagel toegevoegd op de ringvinger, en daar GLEE op "geschreven". Ik heb Catrice 470 Snow Motion! gebruikt om alle nagels wit mee te lakken. Deze dekt niet zo goed, dus moest ik overal twee keer overheen. De zwarte details zijn gemaakt met de Essence tippainter 09 Myserious Black. Dat viel nog niet mee, een heel precies werkje, waarbij je snel slordige foutjes maakt. De muzieknootjes waren trouwens ook heel moeilijk. Je ziet op de foto ook wel dat deze nail art niet helemaal perfect is. Maar goed, het hoeft niet altijd makkelijk te zijn, toch?
 
X Aniek

9 opmerkingen:

  1. erg mooie nail-art en wat leuk om je terug te vinden op blogspot.!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! Ja vind ik ook echt leuk! Mijn poging om ImOnline weer tot leven te wekken is trouwens aardig gelukt. We staan nu vaak met een man of 6, 7 in de chat. Er wordt ook weer veel meer gereageerd, echt leuk. Misschien ook iets voor jou om weer op ImOnline verder te gaan? Ik doe nu ook Blogspot en ImOnline tegelijk. :) xx

      Verwijderen
  2. Echt suppppeeer leuk!!! :-) Deze ga ik een keer proberen. Ziet er echt leuk uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf! Echt leuk voor alle Gleeks onder ons! :D xx

    BeantwoordenVerwijderen