Pagina's

zondag 11 augustus 2013

001.



De nagels van mijn zusje zijn ook weer klaar voor een nieuwe zomerweek. Ze vroeg of ik haar nagels wilde doen en het moest een fris en vrolijk ontwerp worden. Het liefst wilde ze een aztec-print, maar die duurt nogal lang met maken, en daar had ik de tijd niet voor. Daarom heb ik voor een hele simpele variant van de aztec-print gekozen. Alle nagels, behalve de ringvinger heb ik met NYC 224 Times Square gelakt, een fijn rood-roze lakje. De ringvinger lakte ik wit met Catrice 470 Snow Motion! De V'tjes op de nagel zijn gemaakt met een blauwe tippainter van Etos. Helaas kon ik het labeltje door het vele gebruiken niet meer lezen, maar het is een hele fijne tippainter! Ik vind Etos-lakjes over het algemeen heel fijn en gelukkig ook prima te betalen! In ieder geval ontstond door die blauwe V'tjes toch nog een beetje de aztec-look die mijn zusje graag wilde. Zij is er blij mee, wat vinden jullie ervan?

X Aniek

P.S. Op de foto lijken de nagels meer oranje, maar dat komt door de slechte kwaliteit van de mobiele camera. 

18 opmerkingen:

  1. Heeee erg leuk! Vooral de ringvinger! Ik heb het lakje zelf ook, en het fijne is dat die zo snel droogt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vind NYC over het algemeen echt TOP! Dit lakje droogt inderdaad snel, en daarnaast dekt 'ie ook nog heel goed! :)

      Verwijderen
  2. Super leuk wil je ook eens een keer op mijn youtube kanaal kijken mynailsmagic

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Ik hou zelf ook wel van deze soort nail-art, waarbij je de ringvinger als accent nagel gebruikt. Heel leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gedaan, de accentnagel ziet er tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toffe nagellak! Die accentnagel is zeer leuk!
    x Jana
    www.amoreforfashion.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, met die accentnagel, het ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ene nagel maakt het specialer. Echt leuk ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst leuk dat je hier weer mee bezig bent Aniek. Die nail-art laat jou toch niet los. Je hebt de nagels van je zusje weer mooi gedaan! De verrassing zit inderdaad in de die ene nagel die je anders doet. Soms is het ook zo simpel, maar je moet er maar opkomen!

    BeantwoordenVerwijderen