Pagina's

vrijdag 13 september 2013

004.


Met groot genoegen kan ik jullie melden dat mijn prijs van de winactie van Quinta binnen is. Ik wil zo snel mogelijk een post plaatsen waarin ik een van de boekjes als inspiratiebron heb gebruikt voor een nail-art-ontwerp. Maar in deze post even iets anders: French Manicure. Ik hou van French Manicure! Met zo'n 150 potjes nagellak kan ik in feite eindeloos kleuren blijven combineren. Een superleuke bezigheid. Ik heb foto's geknipt van een aantal van mijn favoriete combinaties. De foto's zijn niet van perfecte kwaliteit, maar ik denk dat ze duidelijk genoeg zijn!
 

De French Manicure op de eerste foto heb ik gemaakt met twee lakjes van Essence. De basis heb ik gemaakt met nagellak uit de special edition You Rock: 02 Love Peace and Purple. De French Manicure heb ik gemaakt met tippainter 11 Grape-Metallic Rocks!
 
 
Op de  tweede foto heb ik lakjes in een groene tint gebruikt. Weer zijn beide lakjes van Essence. Nummer 54 Trust In Fashion is de basis. De French Manicure is een groen glitterlakje, 38 Choose Me.
 
 
Op de laatste foto ben ik richting het paars gegaan. De basis is babypaars, 256 Lavender Cupcake van NYC. De French Manicure is mijn favoriete glitterlak. Deze heb ik gekocht bij de Claire's, maar heeft verder geen naam. Claire's heeft trouwens over het algemeen hele fijne nagellak, vind ik.
 
Zo, dat waren de French Manicures die ik met jullie wilde delen. Kennen jullie nog mooie kleurencombinaties? Let me know!
X Aniek

6 opmerkingen: